Modeli informatičke potpore i Cjenik informatičkih uslugaNudimo tri pristupa za potporu i održavanja vašeg informacijskog sustava (IS-a)
1. Potpora i održavanje po potrebi - 160 kn/h + PDVOvaj pristup održavanju se jedva može i nazvati održavanjem jer podrazumjeva intervencije samo u slučaju kvara, zastoja u radu ili drugih problema. Dolazak, popravci ili potpora vašim korisnicima provodi se isključivo na vaš zahtjev, tj. onda kada se pojavi neki problem na vašem informacijskom sustavu. Dolazak i Održavanja IS-a se naplaćuje po izvršenju usluge, a na temelju broja utrošenih radnih sati, u skladu sa našim važećim cjenikom informatičkih usluga, koji možete pogledati na linku: http://www.poslovna-potpora.hr/IzracunCijeneUsluga.html
2. Kuponi za potporu i održavanje - Uz popuste do 50%Ovaj pristup održavanju nudi vam jeftiniju cijenu radnog sata, brži odziv na vaš zahtjev i potporu u vremenu 07-24h. Temelji se na zakupu određenog broja radnih sati održavanja, sa popustom na cijenu radnog sata i do 50%. Unaprijed kupljene Kupone možete iskoristiti kad god zaželite, a i do godinu dana nakon kupnje. Odobreni popust na kuponima i vrijeme do kada se kuponi mogu iskoristiti ovisi isključivo od broja zakupljenih radnih sati . Na ovaj način si osiguravate zagarantiranu potporu, partnerski odnos s nama i ali ne i garanciju popravka svakog kvara u zakonskom roku 2 dana. Slijedeća tablica prikazuje cijene kupona, trajanje i popuste uz početnu cijenu radnog sata od 160 kn/h
3. Ugovorena potpora i održavanje uz popust do 50%Treći pristup održavanju je profesionalni pristup i temelji se primarno na preventivi i nadzoru Informacijskog sustava kao cjeline, a tek onda na "gašenju požara" odnosno otklanjanju težih ili lakših kvarova. Potpora u smislu preventivnog nadzora i održavanja cijelog Informacijskog sustava je stvar dogovora odnosno ugovora. Intezitet i kvaliteta nadzora, odnosno cijena potpore i održavanja se temelji na broju zakupljenih informatičkih radnih sati na mjesečnoj razini i plaća se paušalno na početku svakog mjeseca poslovanja. Jasno je da će intenzivniji nadzor biti i kvalitetniji u smislu spriječavanja zastoja u radu, trajnog gubitka podataka, bržeg otklanjanja kvarova...> |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Povratak na početak |